måndag 20 juli 2015

Besök i Falkenberg




I fredags styrde vi bilen mot Falkenberg och ett besök hos min far och hans sambo. De har ställt upp husvagnen några veckor på Rosendals camping vilket ligger en bit utanför Falkenberg.

På vägen dit dog min telefon så just nu når ni mig inte via sms eller telefon. Känns på ett sätt lite bra att inte vara nåbar hela tiden men mycket blir besvärligt. Så nu vet ni varför jag inte är nåbar.

I Falkenberg badade barnen i havet ihop med morfar, Patrik och Susann. Jag nöjde mig med att hålla mig i strandkanten.

Efter bad, strandlek och krabbjakt åkte vi och spelade äventyrsgolf. Det var mysigt och barnen var riktigt duktiga. Vi avbröt med två banor kvar då regnet hälsade på. Vilket nog var tur, då det var cruising i stan och väldigt mycket fina bilar överallt.









En fin och trevlig dag fick vi med fint väder. :) Dagen avslutades med god grill innan vi i kvällningen åter begav oss hemåt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar