måndag 22 februari 2010

Antiklimax

Hade sett fram emot den här middagen, då jag skulle testa ett nytt recept jag hittat. Det var en gryta med kyckling, smaksatt med chilipeppar, koriander och vitlök och lät verkligen jätte gott. Jag startade upp här hemma men kände mig väldigt skeptisk vid doften och smaken var väl inte illa på något vis men inte alls så som jag hade tänkt mig. Jag som verkligen hade sett fram emot att äta den här maten och att det skulle vara precis så gott som det lät och såg ut... Nu känner jag mig bara besviken och äter för att jag måste. :-(

3 kommentarer:

  1. Mäh! Vilket trams - det var ju ÜBERGOTT! Jag kan förstå om du tycker att det är trist om det inte såg ut så som du trodde, men jag som inte hade något att jämföra med tyckte att det såg väldigt aptitligt ut.

    Patrik (mätt och nöjd!)

    SvaraRadera
  2. Nej vad tråkigt att det inte blev bra, du som slet så för att hitta rätt tomatsås!

    SvaraRadera
  3. Rätten med tomatsåsen blev jätte bra. Det här var ett annat recept jag skulle testa. Men med tanke på att både Julia och Patrik gillade det så mycket kanske jag gör det igen för deras skull. :-)

    SvaraRadera