måndag 8 februari 2010

Fyra månader

Idag blir Kottisen fyra månader. Fyra månader! Tänk vad fort tiden gått, vart har den tagit vägen? Det känns nästan som om det var i går vi körde i 130 km/h till KSS då han hade så bråttom ut... :-) Linusen själv firade sin fyra månaders dag med att vända sig själv från rygg till mage. Det var visserligen igår men det var nog hans sätt att fira. Jag firade honom idag genom att köpa en ny mössa till honom. Insåg att den andra var på tok för liten. Man tänker inte på att det lilla huvudet också växer fort.

På lördag är det dags för hans namnkalas. Då ska jag ha gjort färdigt mina tårtor jag har gått och planerat länge. Vi får väl se om de blir som jag hoppas. :-)

2 kommentarer:

  1. Du, det var MINST 150 km/h... Inte för att det spelar någon roll iofs, men rätt ska vara rätt. :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilka minnen man har själv av hur det var när våran son föddes.. Bra att allt är bra nu, vill ni veta hur det gick så får ni gärna fråga oss på Linus namnkalas. Det har varit väldigt jobbigt. Minst sagt. Vad härligt med framsteg! :-) Vända sig är ett stort steg. Duktigt. Grattis Linus på 4 månadersdagen i efterskott. Önskar faster. Förstod att ni var tvungna att köra fartdåre till k.s.s., då det gick så fort för er lille att komma ut. Skönt att ni hann fram. Blir säkert jätte god mat och bakverk på lördag. Ni brukar ha mumsiga saker att bjuda på. Kram på dig./ Mia.

    SvaraRadera