måndag 15 februari 2010

Namnkalaset avklarat

Så har Linusens namnkalas gått av stapeln. Det var en jätte lyckad tillställning och alla var nöjda och glada. Tyvärr var det några som inte kunde komma och vi saknade dem, men det får väl bli en annan gång. Patrik och jag hade gjort iordning lokalen på fredag kväll så det mesta var färdigt och bara smådetaljer skulle fixas på lördagen. Vi hade gjort en tidsplanering för vissa hållpunkter under eftermiddagen/kvällen och insåg att vi är urusla på att gissa hur lång tid allt tar.

Min kära vän J framförde en jätte vacker sång av Uno Svenningsson till Linus ära. Han var så nöjd när hon sjöng och hade han kunnat prata hade han också sagt hur fint det var. Jag och Patrik har pratat om att lira Rockband ihop med henne och hennes sambo, jag vet inte om jag vill det längre. Inte om hon ska sjunga... ;-)

Sen hade vi en liten cermoni där Linus faddrar E och M fick var sitt fadderbevis där de först fick göra avtryck på med Linus fötter. Detta verkade inte Linus gilla så mycket, för han protesterade högljutt. Men fint blev det.

Efteråt hjälpte våra kära vänner oss att städa iordning i lokalen och det var vi så tacksamma för. Det gick så mycket snabbare med deras hjälp. Igår öppnade vi alla fina paket vi fått till Linus och han har fått så mycket fint. Vi tackar och bockar.

Vi vill tacka alla som var med och gjorde Linus namnkalas till den lyckade tillställningen det var. Vi vill inte ändra på något. Snart kommer jag också att lägga ut bilder på de omtalade tårtorna. De blev faktiskt riktigt bra, och goda. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar