tisdag 15 juli 2014

En avslappnande helg i September

Förra året startade jag och Petra en tradition, att åka på spa en helg i September. Spat som vi var på då var Loka Brunn i Bergsslagen. Ett helt underbart ställe och att välja en uppföljare till detta är inte helt enkelt.

Men nu har vi i alla fall kommit fram till vilket spa vi ska åka till i höst. Så söndagen den 7 september beger vi oss ner mot Varberg och Asia spa. Jag var här för många många år sedan och det var riktigt bra redan då. Nu har det kommit till en hel del så jag är väldigt säker på att vårt besök blir än bättre än då jag var där.

Vi har uppgraderat våra rum och kommer ha riktiga lyxrum, Boutique Garden. Förutom att vara på spat så kommer vi att genomföra var sin behandling för att lyxa till det riktigt ordentligt.

Det är vi värda helt klart både jag och Petra. Blir en bra avslutning på sommaren och en skön start på hösten. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar