onsdag 10 december 2014

Jag fick en julklapp

Idag var det Clinic här hemma. Kvällen till ära blev det en julig cheesecake från Jennys matblogg. Den fick höga betyg och kommer absolut att göras igen.


Just ikväll fick jag en överraskning som hette duga. Som tack för att jag vid alla ordensträffar alltid servar med kaffe och fika så fick jag en julklapp. :)


Vilken julklapp sen!! Ett presentkort på spa. :) Det gjorde mig så glad och väldigt rörd. Självklart kommer även nästa års ordensträffar att få njuta av gott fika. En av medlemmarna hade dock på förslag att jag mer skulle rikta in mig på skorpor då han lagt på sig två kilo under hösten... :) Jag klubbade inte igenom det förslaget.


Glad och rörd efter fin julklapp. :)














Man kan inte säga annat än att koncentrationen är hög hos herrarna. Det är helt klart en allvarlig stund. :)

Innan året är slut så får jag nog slå på stort och fira av det gångna året som orderns gastronomichef. :)

Tack kära ordensmedlemmar för alla fina ord. Vi får se hur många kilo upp jag tar er under nästa år.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar