fredag 5 december 2014

Soffkrasch och ond nacke

Vilken vecka.... Å än är den inte slut. Det har varit jobb måndag - onsdag. I onsdags kväll efter att alla fått mat satte jag mig i bilen och körde mot Örebro. Strax efter 20 checkade jag in på hotell Göta. Det var dags för den där dagen jag och många av mina kursare försökt förtränga, salstentamen på vetenskapsteorier....

Efter en helt ok nattsömn och frukost begav jag mig vid halv åtta på morgonen till Universitetet och nästa incheckning - tentasalen. Klockan 8:15 startade den och avslutades 12:15. 4 timmars slit resulterade i 19 skrivna sidor....

Efteråt var kroppen helt slut, jag frös och hade ont i nacken och visste ärligt inte ens vilket håll vi skulle gå för att komma till lunchrestaurangen... Ha ha ha! Ja vi var alla helt tömda på energi. Men oavsett hur det nu gick så känns det skönt att det är över.

Idag var det åter jobb mellan 7-16. Som ett resultat från gårdagen så hade jag riktigt ont i nacken i morse när jag steg upp. Att sitta koncentrerad och böjd över ett skrivpapper i fyra timmar är inte hälsosamt.... :)

Nu väntar så helgen, med mer jobb. Lördag, söndag och måndag jobbar jag 7-16 så jag får vänta ända till tisdag innan det blir lite lugnt. Ja ja, jag behöver ju inte oroa mig för vad jag ska göra med min tid. :)

Trevlig helg till er som är lediga!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar