fredag 22 augusti 2014

Imorgon är det dags

Då är dagen här som jag bokade in i våra kalendrar i början av sommaren. Det är dags att springa Midnattsloppet i Göteborg. ;-) Imorgon kväll klockan 22:05 går starten för mig och Patrik i startgrupp 5A. Mitt startnummer 13528 och man kan gå in på midnattsloppets hemsida och följa mig längs banan när jag springer tack vare att jag har ett chip i skon. Det är en ganska rolig grej faktiskt. Vill ni följa mig så kan ni klicka här och sedan skriva in mitt startnummer i rutan där det står startnummer och tryck sedan på sök. Mitt namn och startnummer kommer då upp. Tryck på det gröna krysset ute i högerkanten för att lägga till mig som favorit och klicka sedan på tracking & replay i den grå listen. Då kommer banan upp och du ser mig som en liten gubbe och kan sedan följa mig längs banan när jag springer. :-)

Vill du följa Patrik också så gör du bara likadant och skriver in hans startnummer som är 13529.

Så se till att ladda upp oss nu så ni kan följa oss på vår väg runt Göteborg imorgon kväll. Givetvis vet ni ju vilket av våra startnummer som kommer först över mållinjen.... :-)

1 kommentar: