onsdag 5 maj 2010

Avancerat pyssel


Idag har det varit simdag för Linus. Medan Patrik och Linus var på badhuset var jag och Julia på stan och köpte pysselgrejer. Igår var Julia hemma hos en kompis och där hade de gjort fina gubbar av toapappersrullar. Något som Julia blev så förtjust i att hon också var tvungen att göra det. Och det var ju en rolig och enkel sak att göra. Jag är dålig på att komma på pyssel som jag och Julia kan göra tillsammans så detta var jätte bra tyckte jag. Så när vi var på stan passade vi på att köpa på oss lite glitterpennor och paljetter för att kunna smycka toapappersrullarna extra fint. Och det lyckades vi nog med. Julias gubbar blev helt klart mer exklusiva än mina. Nu får vi se om vi får iväg dem till Bolibompa. :-)

1 kommentar:

  1. Vilket mysigt pyssel och jätte roliga och charmiga toarullsgubbar. :-) Kram, Mia.

    SvaraRadera