lördag 22 maj 2010

Klockan 03...

Vad är det med klockslaget 03 och min kropp egentligen? De senaste nätterna har jag vaknat vid 03, bara sådär. Och sen ligger jag vaken fram till att klockan nästan blir 04. Det är ju nästan ljust då vilket gör det svårare att somna om. Sen kanske Linus gnäller och då går man upp till honom och stoppar in nappen och då piggnar man ju till ytterligare. Tycker att min kropp borde passa på att sova när den får. Den väcks tillräckligt många gånger under nattens få timmar ändå. :-(

1 kommentar:

  1. Låter inte kul :-/ Men det blir lätt så att man fastnar i konstiga sömn rutiner när man väl börjat!
    Hoppas du får sova ordentligt snart!
    Jag har vant mig att härja runt på nätterna nu mera :-)
    Olivia ger en inte direkt något val om man säger så hi hi

    SvaraRadera