onsdag 5 maj 2010

Början på något nytt

Idag snörade på mig joggingskorna och tog en liten runda efter att Patrik hade kommit hem och tagit över rodret. Kände liksom för att gå ut och springa lite. Och med min nya hobby som handlar om bakning samt att jag mer eller mindre slutat amma nu är det nog ingen dum idé att börja med detta. ;-) Hur som helst så tog jag en runda på drygt 4 km, runt byn. Och det gick riktigt bra. Det gick i sakta mak men jag joggade hela sträckan och det kände jag mig nöjd med. Nu får vi bara se till att det blir en vana istället för ett undantag. :-)

3 kommentarer:

  1. Alltid skönt att ta tag i något man inte gjort på länge. Kram, Mia.

    SvaraRadera
  2. Härligt Beans! Du är ju i bra form redan, härligt att du vill underhålla det och bättra på kondisen ytterligare. Jag kan se många fördelar med det.. Hehehe! (Då kan du klippa gräsmattan t.ex)

    Patrik

    SvaraRadera
  3. Klippa gräsmattan gör jag inte ändå, oavsett form! ;D

    SvaraRadera