torsdag 13 maj 2010

En underbar dag

Igår var det en sådan där dag som bara var jätte bra rakt igenom. Det gick lätt att lämna Julia på förskolan. Hon var glad och pigg och sade hej då med ett leende. Vid 13.30 simmade Linus och Patrik och jag och Julia gick och fikade med Jannicke. Det var mysigt att så sitta ner en stund och prata lite, i den mån det gick. Julia ville hela tiden visa cirkuskonster...

Efter bad och fika i stan åkte vill till Sara och Alvin för lekstund. Var ju tvungen att testa de svarta också. ;-) Och de var helt klart godkända! Några timmar där och sen bar det av hemåt. När Julia och Linus var mätta och nattade åkte jag till maxi och handlade. Det var väl det som var mins roligt men gick bra då det inte var så mycket folk.

Hemma igen med lite proviant. Sen dukade jag och Patrik upp med lyx; chiabatta med brieost och salami och kaffe. Vi avnjöt detta till lite Futurama och till dessert blev det Ben & Jerrys Fairly Nuts. Mmmmm säger jag bara. Har ni inte smakat deras glass tidigare är det hög tid att göra det nu. Det är verkligen lyx på hög nivå. Vi var nog ganska avslappnade och mätta efter det här kalaset för sen vaknade vi i soffan och klockan var strax efter ett... ;-)

1 kommentar:

  1. Jag tyckte också det var himla trevligt :) Mer sånt!!! Kram på dig!!

    SvaraRadera