torsdag 9 september 2010

Idag firar vi här!



Vi har så mycket att vara glada över just nu så idag firar vi lite extra. ;-) En av sakerna vi firar är att jag har idag haft mitt körkort i två år vilket innebär att prövotiden går ut idag. Nu behöver jag inte ta om det om jag skulle råka ut för något riktigt dumt...

Och sen har vi en stor sak också och det är att det äntligen har löst sig med Linus förskoleplats. :-D Det var inte enkelt och det har varit mycket strul men nu är det klart. Pappren är påskrivna och inskickade. Den 6e december får han börja på småbarnsavdelningen på samma förskola som Julia. Innan dess gör han ett "studiebesök" hos en dagmamma.

Så ikväll firar jag och Patrik med lasagne, en flaska rött och till efterrätt, Sias Glace Meringue Lemoncurd och en kopp Zoegas, mmmm! Har ni inte testat den här glassen borde ni göra det, för den är verkligen supergod. Hoppas ni andra också har en trevlig torsdagskväll.

2 kommentarer:

  1. Å vad roligt för er att det löste sig med hans dagis plats!!

    Fort tiden gått, nu får du ut och köra som en galning ;-)

    Kram Petra

    SvaraRadera